Followers

Sunday, January 23, 2011

nakjugak

bile tengok picture neh tetibe jerk darah gemuruh aku datang ;) terase lambat jerk benda neh terjadi dalam hidup aku kan ? eheh da tak sabar ok ! 
agak agak bile nak jadi camne ah ?  ntah bape tahun lagi entubuh?
konsep hape ah ? kaler ape ? bape ribu puluh ratus nak ?
eheh sungguh tak sabar yer entubuh cantek 

          =) ok ! abaikan semua yang tak penting tuh . jom kite samesame layan neh 



                                        
          cantik tak ? hehe tasabar nak jadi cantik camne even untuk satu hari 

              

                          
aku pom tatahu kenapa aku rase eheh monkey eh cantek ok !  huhu cute cute sangat :) kenape kenape comel sangat neh



                                                          
                              lagi pic monkey 
                silasila fokus kat monkey yang cute itu
 


                                                        
        wohoo putih itu suci bersih jari sepuluh untuk tema yang sangat menarik ini  tunggu saya untuk naik pelamin yeh (:




                      sekali lagi fokus anda untuk 
                        sicomel yang cute itu (:




   uh entubuh mitak tulom bersabar ok ! simpan angan angan anda tuh 
          ketat-ketat hokey ! doa selalu untuk semua yang indah itu 
(: agak gatal untuk naik pelamin dan taksabar untuk itu semua

No comments:

Post a Comment