Followers

Tuesday, January 18, 2011

kije oh KERJA

 tadek keja . cari keja . 
haha tuh die . neh keja yang aku selalu buat bile aku rase 
na sangat keja =)
suka jadikan diri haku neh model dan aku jugak lorh tukang editnye 
kasi tambah cantik da kasi makin buduh pom ada .. 





    cik kat depan tengah potpetpotpet
haku dengan suka hati makbapak haku 
snap snap dan trus klikk! 
hahaa . ada aku kesah ??





berhatihati dijalan raye .
sila abaikan msj anda pabila memandu 
---> semua tuh aku ta heran . yang aku tahu 
na amek jugak hokey !



 dop sesaje sambil tggu cik na masuk 
aku kuarkan myiphone wanna be 
peganti nikon haku *kikon haha .
dan aku pom halakan kedepan dan terus
snaaap!!!






notadinding :tapenah na kesah oram cakap ape pasal haku 
sebab kite kena selalu tahu 
yang kite taley buat semua oram suka ngan kehadiran kite neh kan ?
paling tasuka buzybody hal oram dan jugak tasuke oram suka jaga tepiken haku neh .
so , be urself hokey !

No comments:

Post a Comment