Followers

Monday, January 24, 2011

gadis semasa

ohh begini rasanya cinta
berani aku lagukan kuasanya
dan aku begitu naif untuk dirimu kerana oh USIA


oh sekarang bukannya masa
untuk kau ungkit salah siapa 
dan engkau terlalu ego diriku 
kau memang begitu 


bukalah mata yang selama ini kau pejamkan
dan lihatlah diriku 
buanglah buanglah
buang curiga yang telah lama kau simpan
yang mungkin memudaratkam mu


aku memang begitu 
tetap seperti dahulu
pernah menyayangi dirimu


kau mahukan GADIS SEMASA
yang biasa memberikan kau segalanya
dan kau tak mahu melihat apa yang ada
didepanmu 


kau mahu perubahan dunia
tetapi bagi aku kau sama sahaja
dan engkau terlalu ego untuk diriku
kau memang begitu


bukalah mata yang selama nie kau pejamkan
dan lihatlah driku
buang buanglah 
buang curiga yang telah lama kau simpan


aku memang begitu 
tetap seperti dahulu 
terlalu menyayangi dirimu ..


 gadis semasa
by : yuna

No comments:

Post a Comment