Followers

Monday, January 24, 2011

minat.sampai. GILA

oh tiap kali aku dengar lagu dia kompem tagkap lelah weyh ;) huhaha mulamula dengar lagu neh first expression aku untuk lagu dia ntah hapehape tapi bile kite dengar sekali dua kali  dan terus dengar untuk berkali kali  ok jugak kan !orang cakap tak kenal maka tak cinta 
hah cam gitu lorh aku dengan lagu lagu dia tuh tak cinta kat tuan punya lagu tapi cinta iloveyou kat lagu dia yang memang terbaiik!! aku kate (: tadak lorh sentimental sangat jiwa karat pom tadak jugak slow da kalu dengar untuk berulang kalinye insaf pom ada da jugak aku dapat banyak ilham ok! tuan empunye lagu slamber aje kan. suka gaya dia yang biasabiasa ajedan begitu rendah diri . tak sama dengan artis len =P
harap cantik tapi otak hampeeh ~ * suka sgt kalau dapat kutuk orang neh!
aku mula terpikat dengan lagu lagu dia bila aku naik keta mysis. dia eh punya fanatik pantastik aku nak cakap selalu beli vcd koleksi tuanpunye lagu untuk die layan sambl2 drive. kalu tak silap haku dah 3cd aku tengok ada lam keta die. fuhh dia punye cover dah menarik terus aku tertarik nak dengar lagu dia. lagu first aku layan lagu ' deeper conversation ' . slow aje. mengantuk aku *__* tapi bile dah selalu naik keta dia dan selalu jugak dengar lagu tuh aku try search lah 4shared dengan dan terus aku terpikat weyyh .. ahakss deeper conversation = lebih kepada perbulan aku rase ! tatahu jugak sebab iq untuk bahasa mangeris neh agak slow skit. hehe tapi memang terbaik lagu tuh. after  midnite,cintasempurna,supersomething,cartoon couple  banyak lagi dan sekarang aku jatuh hati untuk gadis semasa . eheh jalan cite dia sama ok ! cuba kita samasama kaji yerh . super dupper selute haku untuk engkau cik yuna oit .. ok bab dressing pulak very da terbaiik ! huh tadak lagi artis pompuan yang bertubung berani buat gaya itu ini cam dia kan ? kekadang aku pikir mana kau dapat itu punye keberanian hah ? ok nanti kita cuba tiru gaya dia ok ke tarak ok. tiru tape sebab kita jadikan dia rollmodel baik hape. untuk kebaikan kan ? suka dalam amal horam kate ;) hehe  apeape pom aku akan terus minat kau situan lagu dan akan selalu dengar lagu engkau tuh . ok wishing that kamu akan terus unggul ok ! tayah nak pikir kata orang neh biasa ah manusia tapenah ada yang kena dimata diorang. asik tak kena ajekan ? ** ustazah suka bagi celamah ;)

No comments:

Post a Comment