Followers

Wednesday, January 5, 2011

benci keadaan neh .

tahu na cakap hape !!
yelah orang kate 
baik sangat pom taboley 
eh jahat pom taboley .
abeh mana satu yang ok neh ?
no komen ok ? huhu :]
bile pikir die tuh kawan aku . 
perasaan benci + mara + menyampah neh 
bergaduh gaduh ngn jiwa .
jaat kamu berdua neh kan ?
tapi atie kechik yang suci tuh nasihat 
slow2 
" what ever is shes ur freind right ?
ada aku kesah die kawan aku ke hape ke ?
die tuh tapenah pom pikir asal perasaan aku ? ape yang aku rase neh .
ok! alasan kukuh kami penah berkawan 
tapi 
tasemestinya dulu kawan sekarang pom kawan ok!!
huh . kawan ke camtuh ? 
kalu die tuh kawan aku . takan punye die buat aku camgini .


konon kawan baik dunia akhirat 

:)))

jahat semacam jerk .
:) hehee . kite tayah kawan ok jugak kan ?
eh TAYAH kawan ? gile permintaan tuh . hahaa.
huh . nie lorh oram kata .
jahat kite jahat lagi si setan yang menghasut tue

  moral value  : kau jangan mudah2 na anggap dia,  kamu , siapa  tuh 
                       kawan baik kamu . sehidup semati konon . aceceh .
perhh ayat tabuleh blah .
:]
                        

No comments:

Post a Comment