Followers

Sunday, November 20, 2011

gonna miss this moment bebeh

TAK KENAL MAKA TAK CINTA 

neh lah yang selalu kite dengar kan 
sebelum neh aku paling tak suka dengan gelaran 
PELAJAR smbil BEKERJA 
huhuh memang kalau dah bergelar pelajar POLITEKNIK
semua student diwajibkan berpraktikal mengikut jurusan yang diambil 
dan aku sebagai seorang pelajar CIVIL ENGINEERING 
haha forsure site lah tempat aku dihumbannn huhu 
memang saat yang aku tanak sebab my 1st reaction is
mesti tak best , mesti panas, mesti berdebu , mesti tadek kawan , mesti mesti mestii .. 
dan banyak lah mestiiii nyeh 
tapi 
bile dah pegi sana duduk bekerja kat sana selama 6bulan 
adoyaiii sayang bilang rindu lah pulok HAHAA
yelah tetiba guiiik jatuh cinta sama kalu lah kawannn 
kau bayangkan sebesar tempat tuh hanya aku sorang aje bunga 
wahh semua yang ada kat situ adalah kumbangggg HAHA
dan satu yang aku boley cakap 
kawan lelaki dengan perempuan neh bayak beza woooo 
lelaki :
taksuka amik tahu pasal orang , taksuka banding2 dengan kite, tak peduli kita cantik ke hodoh ke dan yang paling penting lelaki selalu aje belanje bile time breakkk :)
sama aje bos ke pekerje ke kuli indon ke 
semua sama 
kalau korang tak caya korang alami lah sendiri 
dan tengok betul tak cakap haku
tapi 

kite neh kena ingat satu saja 
MESTI PANDAI BAWAK DIRI BILA ADA DALAM KALANGAN 
LELAKI-LELAKI
kalau gatal kita gatal lah dia dan kalau selamba kite akan selamba jugak lah dia




tugas aku kat site :) 
jap tak publish lagi kat mana aku menjadi 
minah indon selama 6 bulan neh kan 
LOKASI : asrama anak yatim di kampung gong kepas 
kampung raja besut 
COMPANY : adika pertama + protouch sdn bhd 




 neh masa tengah gali longkang kat depan pintu masuk 
korang imagine punye lah panas masa tuh tapi 
aku dengan gaya otai nyeh selammberrr aje 
kan kan 





 neh pulok aku tengah pegang jet hidraulik
yang 14x lebih berat dari badan haku 
adoyaii kasi  bergegar satu badan 
ok fungsi adalah nak kasi pecah simen2 itu dan neh 
kije budak wayering nak buat 
pendawaian  :)








 ok minah bajet hoot disini 
wahwah kalau ayu semcam aje neh tak lain tak bukan 
aku di lokasi ynag berbeza :) 
hehe ada jugak masanyeh aku pegi pejabat 
kije dipejabat pom banyak maaa ! fenattt



ikhlas aku bagitahu pengalaman selama 6bulan yang aku alami 
neh memang taley nak dibeli kat manamana 
hehe yelah 
mana korang nak dapat 
panjat bangun 4tingkat yang struktur tuh 1/2 baru siap , bawak jentera berat (case) dengan jayanyeh ,
bancuh simen , gali lobang tutup lobang HAHA dan macam macam lah 
dan aku jadikan ini semua sebagai pengalaman hidup untuk 
aku maju dan berjaya lagi di hadapan hari AMIN :)

No comments:

Post a Comment