Followers

Sunday, November 20, 2011

BUNGA vs KAMERA

based on this title :) ceeeeeh
memang  BUNGA tak boleh dipisah jauh dengan KAMERA 
kenapa saya cakap camtuh ? jarang kan kite nak jumpa pompuan yang takut akan kamera ??
hehee kalau nampak aje benda alah tuh adoiyai 
mesti fatimah juling lah kan kan :) 
aksi ?? tayah nak cakap lah yang paling hotttt sekali 
gaya MONCUNG SI ITIK :))) 
self snap pom aksi yang paling hoot jugak kan ..
letak kamela didepan senyum dan snapp 

alah contok terdekat AKU 
huh aku kalu jumpe benda sensitip neh memang 
cam beruk boley munga laaa 
bukan perasan diri neh cantik tapi memang benda tuh dah
sebati dengan jiwooo adeen neh ah :D
dan aku jugak jadikkan aksiaksi neh 
sebagai terapi jiwa dan jugak penyumbang utama untuk aku 
menghabiskan masa aku yang emasss itu hehe

1



2



3



4



5



6




nak ambik kau :)
tengok bia sampai muntahhh tahap 
kekoyalan aku yang kian terserlah 
wahwah














maka memang taley nak disangkal lagi betapa betoinyeh 
kata aku yang 
BUNGA memang taley nak dipisahkan dengan KAMERA

1 comment: