Followers

Wednesday, March 2, 2011

senyum ^______^

walaupun aku neh tadak ijazah lam bidang kaunseling , diploma bidang hati kehati 
tapi aku rase aku neh suka sangat buat orang yang sedey dengan masalah yang diorang 
alami suka lebarlebar ^______^  <----- camgini ! sebab ape ? sebab aku rase buat orang senyum senyum dan terus senyum neh boleh aje buat hati aku jugak lah senyum . haha
memang lah aku neh tade lah pandai sangat lam bab nasihat menasihati neh tapi aku rase aku boleh aje paham dan buat selam dedalam hati diorang dan buleh jugak hati aku rase ape yang diorang rase (: magik tak aku ?? haaha ! dan adakalanya nasihat aku tuh tak bernas dan bernas aku suka bile dimangsa tuh duduk diamdiam dengar ape yang aku cakap, baca ape yang aku tulis dan selepas itu senyum bila menghayati setiap baitbait ayat yang dah aku lontarkan itu * amboi cam buat karangan sastera pulak ayat (= hehee
jadik sila ringan ringankan mulut ada untuk bagi nasihat untuk semua orang di sekeliling anda dan pastikan mereka akan  SENYUM lebarlebar bila dengar apa yang dah disampaikan anda !


MEHKITEHAYATIBERSAMSAMAMEH :)
                          
kacak luar kacak dalam
kacak dengar sini 
kalau saya senyum awak mesti SENYUM sekali 
kalau kita SENYUM
semua orang berjangkit 
bila semua orang SENYUM dunia 
tiada penyakit

SENYUM
tak perlu kata apa apa
SENYUM
tak perlu kata apa apa
SENYUM
tak perlu kata apa apa

No comments:

Post a Comment