Followers

Wednesday, March 2, 2011

saya dan VCO

lending sambil bersiarsiar kat laman sosial fesbuk aku ternampak lorh iklan
   " sape nak cantik meh cuba produk neh "
dah memang dasar fobia kalau ngn perkataan cantik comel neh aku pom
zass teruk klik dan masuk baca baca dan baca segala info berkaitan produk tersebut
 meh dekat dekat masuk rapat rapat adik kakak saya nak cite neh !
ok produk yang diberi nama vco singkatan untuk ( VIRGIN COCONUT OIL )
produk neh super duper lah aku cakap memang terbaik lol aku kasi tahu
sebabsebab? buktibukti ? ok rapat rapat meh dengar amoi mahu cite (=

banyak kegunaan neh weyh ! rugi kalau korang tak cube . dapat membantu kurangkan berat badan cik adik yang montel demuk itu ;)  yang gemuk kite pakat kuruskan yang kurus kite makin slimkan . hadoiii promote tuh . lagi boleh juga menghasilkan tenaga segera . dalam erti kata lain kalu makan produk neh tenaga lebih camgitu akan datang . lagi boleh juga melembutkan melicinkan kekeringan dan kekenduran kulit ;) sure lah kalau yang ad pakwe makwe sure buleh berbakul bakul pujian . gerenti punye aku 2minggu tajumpa muncit pegi dating wohoo!!cube teka ape yang aku dapat ? 
   'kamu makin cantik lah sayang kulit selembut kulit baby'
amboi pujian berbakulbakul aku dapat takkah kamu dan kamu jeles? kalau terasa jeles meh sini pakat makan produk neh meh :)

tuh bab kegunaan luaran kalu untuk dalaman tayah cite . lagi lah banyak kegunaannye . mencegah risiko penyakit jantung bagi sesape yang menghidap penyakit berbahaya tuh. testi yang aku tima ibu-ibu mengandung juga sesuai untuk rapatkan diri ngn produk neh!  juga boleh membaiki pencernaan dan penyerapan vitamin dan juga asid amino . melegakan pernafasan juga melawaskan pembuanagn airbesar dan air kecil :) neh nak share skit neh muncit saya guna vco neh almost 1 week ya ampun asyik berdatingg aje ngn sitoilet tuh .. jeles mak!! eheh dan komen beliau 'saya neh dah 5 kali ulang alik pegi tandas dah boleh bercinta cintun dah ngan toilet tuh' ahaha. tuh lah akibatnye bile tubuh kite banyak lemak dan bila kite makan produk neh pencernaan berjalan lancar dan sure berjaya dengan baiknya dan itu kesannya ;) 




 kalau korang rase tak puas hati dengan apa yang dah aku terang panjang lebau neh boleh aje korang layan neh http://www.catalyst2u.net/ 
  silakan klik situ dan buka mata besar besar baca segala penerangan yang dah diterangkan yer !  dan bagi yang berminat boleh aje bagitahu aku takpom sis agen neh * sebab aku bukan agent tapi aku jomkalutkalut
aje HAHA DYRADORA tapom FARHAH LALA fesbuk yer kawankawan ;) takpom boleh aje bagitahu aku boleh inbox aku tapom post aje kat wall fesbuk aku CHENTA EMMY ** sori hanya untuk facebook ok sebab aku tapunye akaun twitter ke myspace ke :) dan aku minta tolom sista-sista aku neh terangkan untuk korang yer ! serius aku cakap rugi betoi korang kalau tak cuba produk neh.  kosong kesan sampingan dan untuk beberapa minggu aje akan tunjuk kesan positif untuk kamu semua <3




neh beberapa pic yang aku snap after 2week aku dan vco bersama ;) 
silakan jeles ngn kulit aku yang gedu dan licin itu  ** cehh angkat bakul sendiri lol ;)










No comments:

Post a Comment