Followers

Monday, March 7, 2011

05032011

sebelum terlambat nak jugak aku neh gatal gatal ucapkan
SELAMAT HARI LAHIR yang ke 2OTAHUN :)
tengok angka 20tuh terus meremang bulu roma aku . mana tak nyeh tua tuh weyh dulu kalu lagak cam budak2 tade sape yang nak ambik kesah tapi skunk serius aku cakap yang aku dah layak jadi makbudak !!! hahaa timakaseh untuk semua yang dah wish bagi hadiah * syukesangat :) dan jugak yang doakan untuk kesejahteraan aku . timakaseh daun keladi bunting sekali lagi .

tepom dtangan tnggu saat detik 12 tuh muncul dan bile dah nak sampai amboi tepom mak! tahenti2 berbunyi dan manusia pertama yang selalu jadik orang pertama adalah
MOHD JASFFARI MAT ZALI
 :) ibu yang cantik ikhlas dari hati papa yang murni ini ingin ucapkan SELAMAT HARI LAHIR moga hubungan kita akan berkekalan dan cinta ibu untuk papa takkan pudar . maaf kalau sepanjang perhubungan kita layanan papa untuk ibu tidak seistimewa hotel 5 bintang :)

* ayat skema gitu hahaa tuh lol tapi cam gitu lol ucapan ringkas yang dah die textkan untuk aku . timakaseh muncit atas segalanye yang dah kamu buat . sape takterharu bila kekasih hati buat suprise even atas keta dengan sebijik kek yang kecik ~ tapi haku suke dan tergolekgolek menyayi lagu selamat panjang umur untuk aku dannnnnn hadiah yang begitu specel neh  
<3 sayang kamu memang terbaik lol !!


 tima kaseh sayang untuk kek yang cute miut neh , ferrero rocher sebundel itu dan 
date kite yang kucar lanar kat kbmall tuh ;) hehehe



 dan very da specel present dari mysayang :) 
doubletriple sayang kamu tima kaseh dalim 
even aku tapenah pakai anting2 kat telinga aku die bagi jugak dan katenya 
tapakai tape buat aje aset kite nnti nak kawen .. 
** amboi ayat . HAHA



=) untuk kekawan aku yang dah text aku melalui tepom , fesbuk dan email 
berjuta-juta tima kaseh ok :)
wishing me for theluck and the more better life i had
<3 sayang korang ketat ketat ummuax

No comments:

Post a Comment