Followers

Thursday, April 14, 2011

p.h.o.t.o.s.h.o.o.t

ok dari mulamula dilaherkan sehingga kini * ceeh penyedap ayat  
hahaa minat aku begitu mendalam lah kat taking making picture neh 
even muka tak cantik puteh melepak aku suka sangat dan sangat 
snap snap dan snap bagai neh :) 
the reasons is 

    :) boleh aje tengok muka kite neh cantik ke tak ke ada cacat mana mana ke kan ?
    :) kalau kita neh ada kembar boleh tengok pelanduk 2 serupa dan jika kita snap 
        jugak boleh tengok muka kite yang pelanduk tetap sama tuh  
    :) part of us neh kekadang malu nak beraksi panassss yelah kang tak pasai2 kena 
        kutuk hamun sama pengkritik bebas kan . ok snap punye snap kite buleh buat aksi 
        tersendiri dan gaya bebas :P
:) jugak neh komen dari muncit saya tentang isu neh dia cakap kekadang ini jugak boleh dijadikan 
sebagai satu hobi dan jugak 
boleh dijadikan terapi okey ... tepari pabila serabut !!

dan dan sebab reason diatas lah aku neh suka sangat dan sangat mengSNAPkan diri 
aku dan mintak jauh lah kalau sape2 ada telepon berkamera, kamera yang berkamer , dan sagala macam yang aku boleh guna untuk " memukul gambar diriku ini " (:









credit to akookoya and sarisariyah photographer 
sebab dah berpeluh ketiak dipetang hening neh sematamata 
snap picca aku yang tak seberapa neh ;)

No comments:

Post a Comment