Followers

Sunday, April 17, 2011

FINAL

ok sure kalau dengar aje perkataan diatas neh masingmasing pakat mengelabah wooh (: 
mana tak nyeh dengan nak study lah nak revision itu ini nak siapkan last test last kuiz last  assigment sebab nak + markah pb kankan? ** pb is PENILAIAN BERTERUSAN  
macammacam lah lagak
masa yang panjang adoii terasa amat lah pendek . sebab nye ??
menggelabah punye pasai stress and mood not under control semua lah .
tapi banyak jugak benefit saat2 final yelah biasa ape yang dah diajar masuk bilik henyek beg susun buku elok2 dan tutup rapatrapat sure nanti nak pegi kelas next day takpom next week pulak lah kan baru bukak ?? hehe berkulat ilmu tuh tak dihirau .kalau aku jadik ilmu tuh dah meraung raung aku mitak nak digunakan :) hehe tapi tadak manusia pom peduli kan . 
kenapa ? alasan aku ialah 
 "alahai final lambat lagi nanti final around the corner aku stdy lah aku struggle lah "
antara alasan yang memang selalu aku guna <---- standart jawapan artis . ahhaha
tapi kalau aje final cooomiing!!
hehee buku yang dah aku henyek tuh sure jadik sasaran , amboi berdating pagi petang siang malam lah jawapnye. makan entah kemana yelah sayang sangat nak berpisah kan ? 
kalau nak berchatting , berdating , bergosip bagai tolak tepi dulu .
main focuss

STUDY STUDY STUDY

 ! kalau ada stdy week sure tanak balik alasan kampung alasan ialah 
saya nak study lah ayah banyak lagi adik tak baca neh . kang balik uma 
tak baca buku kang takpasai pasai kantoi lam exam ;)
* tanda ------- pada kantoi sebab memang taknak kantoii weyh  sape lah nak kantoi lam exam kan ??
alala sweet nyeh jawapan (: sure lah ayah bangga dapat anak cam gini 
padahal ... HAHAA

 ...............................................................


taksempat kang nak baca yang ini yang itu .takut lah weyyh !
ambik kau awalawal dulu tanak pulak stdy neh last da minit baru nak menelaah ! kang dah padan ngn muka tuh . naseb badan lah sape suh buat kije last minit kan ? weeeex :P
sampaikan naik kompius yang mana satu nak dibaca kalau buat stdytable pom juling mata , 
yelah banyak sangat . yang ini tak baca lagi yang ini tak kira lagi . adoiiiii . 

^__________^
makanyeh ,
makesure always study tak kira dah nak final ke lambat lagi nak final ke 
baca baca terus baca kena selalu .. 
kata nak masuk U ;) <-----few advice coming from mymom HALIMAH HARUN ..


;) neh konon nyeh gaya kau lah kan bile final dah around the corner ..
tipu sematamata takan lah aku nak menghadap buku yang 
lebih besar dari aku neh kang ? tapasai2 lemass .. hehee

No comments:

Post a Comment