Followers

Tuesday, December 28, 2010

jiwa dan perasaan bekerjasama =)



 tatahu kenapa tetibe jerk atie aku berkata..
  " ada baiknye kamu berubah ke?
  sekarang ?
 eh sekarang ?
 ye !! sekarang ..
 tapi kenapa sekarang ?
    kenapa bukan sekarang ?
 na tunggu bile ?
 esok ? lusa ?
 cuba pikir . bukan slalu jiwa dan perasaan kamu
                 bekerjasama na pikir asal perubahan neh kan ?
                skarang dioram da saling tolong menolong na sedarkan kamu .
 jadi !!


 ~ wahai en.tubuh silasila lah berubah 
  untuk diri kamu jugak kan ?
 
           eh jap2 
                   saya ta sedia agi na berubah. 
                      boleh k saya berubah ? uh tayakin la ?
                      kenapa perlu ada ini ?? lam diri tuh ?
                         yakin +tawakal dan ikhlas da cukup 
            na ubh diri kamu 
                      dari yang buruk kearah kebaikan ..
  doakan saya boleh ?
 saya memang mengharapkan perubahan ini..
  kenapa ?
 na tahu boleh ? 
untuk sape ?


                  untuk diri saya dan bukan milik sape sape .
                saya da rase samapai masa untuk saya berubah 
              memang tanak tnggu esok lusa tapom bilebile
 sekarang jugak saya na berubah
  insyallah doakan saya untuk perubahan ini 
                               perlahan-lahan kearah kebaikan


                                         ;) amin ya allah 



 saya da bertudung sekarang 
 mitakmitak kekal untuk selamanye
                                                                   amin :)





No comments:

Post a Comment